Pomoc
Poniżej znajdziesz tematy i najczęstsze pytania dotyczące konfiguracji, działania usługi i rozliczeń. Jeśli coś nie jest jasne – w wielu przypadkach najszybciej pomoże wyszukanie odpowiedzi w tym dziale.
Pytania ogólne
Poniżej znajdziesz pytania z tego tematu. Kliknij, aby przejść do odpowiedzi.
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta SIP?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Ile kosztuje korzystanie z usług?
Ile kosztuje korzystanie z usługi?
Standardowa oferta jest oparta na pakietach abonamentowych (#1, #3, #10, #30). Każdy pakiet zawiera numery stacjonarne, numery wewnętrzne oraz funkcje obsługi połączeń. Nagrywanie rozmów jest dostępne w standardzie pakietów (zgodnie z regułami).
Połączenia wewnątrz sieci NagrywanieRozmów są bezpłatne. Aby dzwonić na numery zewnętrzne, doładowujesz konto (saldo na połączenia wychodzące). Stawki minutowe znajdziesz w cenniku połączeń.
Aktualny opis pakietów znajduje się na stronie cennika.