Nagrywanie rozmów firmowych w chmurze

Reguły nagrywania, panel nagrań i kontrola dostępu – porządek w rozmowach firmowych

Pomoc

Poniżej znajdziesz tematy i najczęstsze pytania dotyczące konfiguracji, działania usługi i rozliczeń. Jeśli coś nie jest jasne – w wielu przypadkach najszybciej pomoże wyszukanie odpowiedzi w tym dziale.

Pytania ogólne

Poniżej znajdziesz pytania z tego tematu. Kliknij, aby przejść do odpowiedzi.

Jak zacząć? Co jest potrzebne?

Jak zacząć?

Najszybciej zaczniesz od założenia konta i wyboru pakietu dopasowanego do liczby stanowisk (#1, #3, #10 lub #30). Usługa działa w chmurze, więc nie musisz instalować centrali PBX w firmie.

Po rejestracji otrzymasz e-mailem:

  • dane logowania do Panelu Klienta,
  • dane pierwszego konta SIP do konfiguracji telefonu, aplikacji lub softphone’a.

Aby uruchomić usługę, opłacasz jednorazową opłatę startową 30 zł netto (36,90 zł brutto). To pierwsze doładowanie salda na połączenia wychodzące – nie dodatkowa „ukryta” opłata. Szczegóły znajdziesz w cenniku.

Co jest potrzebne?

Dla dobrej jakości rozmów potrzebujesz stabilnego internetu – orientacyjnie ok. 128 kb/s (w obie strony) na jedną aktywną rozmowę. Jeśli planujesz kilka rozmów jednocześnie (np. infolinia), zostaw zapas i unikaj obciążania łącza w godzinach szczytu.

Z usługi możesz korzystać na różne sposoby – wybierz to, co najlepiej pasuje do pracy w firmie:

Krótkie wprowadzenie znajdziesz też w dziale Jak to działa.

powrót na górę