Pomoc
Poniżej znajdziesz tematy i najczęstsze pytania dotyczące konfiguracji, działania usługi i rozliczeń. Jeśli coś nie jest jasne – w wielu przypadkach najszybciej pomoże wyszukanie odpowiedzi w tym dziale.
Pytania ogólne
Poniżej znajdziesz pytania z tego tematu. Kliknij, aby przejść do odpowiedzi.
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta SIP?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Jak mogę opłacić abonament?
Jak opłacić abonament (pakiet)?
Aby opłacić pakiet w usłudze:
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Przejdź do zakładki rozliczenia.
- Wybierz opcję doładuj / opłać pakiet.
- Wskaż pakiet (#1, #3, #10, #30) oraz okres (np. 1 miesiąc, 12 miesięcy).
- Potwierdź wybór i opłać fakturę proforma przelewem tradycyjnym lub online.
Dane do przelewu tradycyjnego są zawsze na proformie. W tytule przelewu wpisz dokładnie numer tej proformy.
Przelewy tradycyjne księgowane są po wpływie środków – zwykle 1–2 dni robocze (zależnie od banku). Jeśli chcesz, aby pakiet przedłużył się szybko, wybierz płatność online w panelu.