Nagrywanie rozmów firmowych w chmurze

Reguły nagrywania, panel nagrań i kontrola dostępu – porządek w rozmowach firmowych

Pomoc

Poniżej znajdziesz tematy i najczęstsze pytania dotyczące konfiguracji, działania usługi i rozliczeń. Jeśli coś nie jest jasne – w wielu przypadkach najszybciej pomoże wyszukanie odpowiedzi w tym dziale.

Pytania ogólne

Poniżej znajdziesz pytania z tego tematu. Kliknij, aby przejść do odpowiedzi.

Jak mogę opłacić abonament?

Jak opłacić abonament (pakiet)?

Aby opłacić pakiet w usłudze:

  • Zaloguj się do Panelu Klienta.
  • Przejdź do zakładki rozliczenia.
  • Wybierz opcję doładuj / opłać pakiet.
  • Wskaż pakiet (#1, #3, #10, #30) oraz okres (np. 1 miesiąc, 12 miesięcy).
  • Potwierdź wybór i opłać fakturę proforma przelewem tradycyjnym lub online.

Dane do przelewu tradycyjnego są zawsze na proformie. W tytule przelewu wpisz dokładnie numer tej proformy.

Przelewy tradycyjne księgowane są po wpływie środków – zwykle 1–2 dni robocze (zależnie od banku). Jeśli chcesz, aby pakiet przedłużył się szybko, wybierz płatność online w panelu.

powrót na górę