Nagrywanie rozmów firmowych w chmurze

Reguły nagrywania, panel nagrań i kontrola dostępu – porządek w rozmowach firmowych

Pomoc

Poniżej znajdziesz tematy i najczęstsze pytania dotyczące konfiguracji, działania usługi i rozliczeń. Jeśli coś nie jest jasne – w wielu przypadkach najszybciej pomoże wyszukanie odpowiedzi w tym dziale.

Pytania ogólne

Poniżej znajdziesz pytania z tego tematu. Kliknij, aby przejść do odpowiedzi.

Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?

Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?

  • G.711a – wymaga ok. 64 kbit/s pasma,
  • G.726-40 – wymaga ok. 40 kbit/s,
  • G.726-32 – wymaga ok. 32 kbit/s (często rekomendowany),
  • G.729 – wymaga ok. 8 kbit/s,
  • GSM.

powrót na górę